Kartka w stylu retro

Udostępnij ten post

Cześć! 

Dziś chciałabym Wam pokazać kartkę w wersji retro, którą przygotowałam dla Męża, a przy okazji jest ona moją inspiracją na blogu EKO-DECO.
Czasem tak mam, że chodzi mi po głowie jakiś pomysł i MUSZĘ go zrealizować bo inaczej zwariuję - tak właśnie było z tą kartką! Kartkę chciałam dać Mężowi, więc musiała być w stonowanych kolorach i bez różu, więc postawiłam na beże i brązy. Żeby wszystko utrzymać w klimacie retro papiery postrzępiłam i powyrywałam oraz dodałam pomiędzy papiery postrzępiony gazik. Na wierzch nakleiłam napis "kocham Cię" oraz małe scrapkowe serduszko. Na początku chciałam dać ich kilka, ale bałam się, że będzie ich zbyt dużo. Oceńcie sami!








Co sądzicie o takiej kartce? Ja bardzo lubię takie klimaty, więc jestem zadowolona. Mężowi też się podobała



Pozdrawiam serdecznie, Aiden

2 komentarze :

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!