Wakacyjny album

Udostępnij ten post

Cześć!

Dziś na blogu EKO-DECO pokazujemy Wam testy scrapków w kształcie aparatów - fajne, małe dodatki, które możecie wykorzystać na wiele sposobów. Mój Mąż stwierdził, że dowierci mi dziurki i zrobi kolczyki i przywieszkę na łańcuszku, ale nie zdążył, bo...wykorzystałam aparaty do ozdobienia wakacyjnego albumu. W tym roku pewnie nigdzie nie pojedziemy, ale pewnie wybierzemy się na jeden dzień "nad wodę", więc zamierzam powklejać do albumu instaxowe zdjęcia moich chłopaków, których wejdzie do albumu sporo, albo podrukuję moje nadwodne instagramowe zdjęcia i będzie fajna pamiątka z wakacji ;-)









Album znajdziecie tutaj, kotwicę tutaj, a aparaty tutaj ;-)

Pozdrawiam serdecznie, Aiden

5 komentarzy :

  1. Śliczny album :)
    Ja w tym roku postanowiłam stworzyć troszkę inny wakacyjny album, tzn oprócz zdjęć będą w nim również pocztówki, bilety, wejściówki itp rzeczy z miejsc, które odwiedzimy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moje nadmorskie klimaty! Świetny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!