Pudełko dla Taty

Udostępnij ten post

Witajcie!

Zbliża się Dzień Ojca, więc postanowiłam zrobić pudełko dla mojego Taty - do środka wsadzę coś słodkiego albo jego ulubioną kawę. Myślę, że ucieszy się z takiego prezentu.

Pudełko drewniane 17x17 cm pomalowałam różnymi preparatami (niebieski lazur do drewna, biała  i czarna farba akrylowa), a później wszystko przetarłam papierem ściernym, aby pokazać poprzednie warstwy koloru i zrobić przecierki. Wierzch pudełka pomalowałam lazurem i białą farbą (sam lazur wydawał mi się zbyt intensywny), a następnie pokropkowałam całość przy użyciu lekko rozwodnionej czarnej farby i sztywnego pędzelka.
 Na wieczko przykleiłam pomalowane lazurem wycinanki z EKO-DECO (Klucz AD282Młotek AD278, Piła AD277), a na przodzie umieściłam napis "Kochanemu Tacie".
Całość polakierowałam lakierem w sprayu. 







Mam nadzieję, że podoba Wam się moja inspiracja i stworzycie coś podobnego!



Pozdrawiam serdecznie, Aiden

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!