Kolorowy drobiazg czyli inspiracyjny magnes

Udostępnij ten post

Cześć! 

Dziś chciałabym Wam pokazać mój sposób na rozładowanie stresu - tworzenie małych, kolorowych form.

Jako bazę do magnesu wykorzystałam kwadratową bazę, na którą przykleiłam wycięty papier do scrapbookingu, kawałek pociętego gazika i całość popstrykałam za pomocą twardego pędzla (możecie użyć starej szczoteczki do zębów) i dwóch kolorów lazuru do drewna. Wianek z motylem pokolorowałam kredkami akwarelowymi i całość roztarłam mokrym pędzelkiem, a na motyla nałożyłam złotą porporinę. Na koniec na dekor nałożyłam prepatat do efektów 3D i całość nakleiłam na bazę. Dodatkowo całość zabezpieczyłam lakierem w sprayu.










Pozdrawiam serdecznie, Aiden

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!