Maleństwo czyli narzuta na kanapę.

Udostępnij ten post

Witajcie!
Jakiś czas temu kupiliśmy z Mężem nową kanapę i postanowiłam zrobić na nią narzutę. W końcu się udało! Całość ma ok. 195 x 170 cm, ale spokojnie się ją da rozłożyć na kanapie o długości 198 cm i pasuje idealnie*. 









Jak Wam się podoba? 


Pozdrawiam serdecznie, Aiden

*Cały czas mierzyłam robótkę do długości kanapy i byłam przekonana, że ma 2 metry, bo spokojnie da się kanapę przykryć i nigdzie nie wystaje, a tu niespodzianka.

Ps. Narzutę zgłosiłam do wyzwania Art - Piaskownicy



7 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ten turkusowy to czysty przypadek - źle kliknęłam, nie zauważyłam i miałam jeden motek, a potem okazało się, że fajnie pasuje :D

      Usuń
  2. Śliczny jest:) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super narzuta. Marzy mi się taka, może kiedyś :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ArtPiaskownicy i zapraszam do dalszej zabawy w naszych wyzwaniach! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałą narzuta:) Podziwiam za ogrom pracy włożonej w jej wykonanie i dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie właśnie maleństwa. Ślicznie dobrane kolorki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!