Foch! czyli bardzo kapryśna panienka.

Udostępnij ten post

Wtajcie!
Dziś chciałabym Wam przedstawić bardzo kapryśną różową panienkę - ileż ja się naprosiłam żeby dała sobie zdjęcia zrobić! Ile się nabłagałam żeby jakoś sensownie wyszły! W końcu się udało...za trzecim albo czwartym podejściem, ale panienka i tak minę ma wielce obrażoną i niezadowoloną (wygląda trochę jak ja przed pierwszą kawą...).
Zdjęć jest sporo, bo jak już zrobiłam to nie umiem się zdecydować, które Wam pokazać ;-)













Panienkę robiłam z tego wzoru i podejrzewam, że nie jedna jeszcze powstanie ;-)


Pozdrawiam serdecznie, Aiden


Ps. Focha zgłosiłam na wyzwanie do Art - Piaskownicy


9 komentarzy :

  1. Śliczna panienka. Bardzo mi się podoba to zdjęcie na którym pozuje z założonymi rękami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodka jest! I nie wiem dlaczego nie chciała pozować skoro taka śliczna i ładnie wygląda na tych zdjęciach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna panienka! Nawet z fochem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sesja panienki z fochem :D. Tylko dlaczego ona taka kapryśna, skoro jest taka fajna?

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna :) Z tym kaprysem jej do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niby fochmenka, a wygląda tak sympatycznie :)
    Super :) Dziękuję za udział w wyzwaniu ArtPiaskownicy i zapraszam do dalszej zabawy w naszych wyzwaniach! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna różowa pięknotka:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna, szczególnie z tymi założonymi rączkami. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. może i kapryśna ale bardzo urocza:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!