Niespodziewani goście

Udostępnij ten post

Witajcie!
Chciałabym Wam dziś przedstawić niespodziewanych gości, którzy ostatnio do mnie przybyli.









Wzór na króliki pochodzi ze strony Amigurumi To Go, a jego autorem jest Sharon Ojala. Strój dla chłopca trochę kombinowałam, bo spodnie coś nie chciały mi wyjść ze wzoru, a jako buty mój mąż wymyślił sobie trampki (następnym razem muszę zrobić bez przejścia między kolorami, wiem) ;-)


Wiem, że amigurumi to prawdopodobnie nie moja bajka i bardziej odpowiadają mi chusty i koce, ale w końcu kiedyś trzeba wyjść ze swojej strefy komfortu - następnym razem będzie jeszcze coś innego, bo czeka na mnie małe szydełko. 

(ale najpierw mam tyyyyyle rzeczy do zrobienia;) )


Pozdrawiam serdecznie, Aiden


Ps. A potem zrobiłam jeszcze jedngo - z wyszywanymi oczkami,



15 komentarzy :

  1. Cudowne. Takie maskotki sa niepowtarzalne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. takich gości chętnie bym do siebie zaprosiła, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne, dla mnie to wyższa szkoła jazdy, ale może kiedyś przełamię swoje obawy przed zrobieniem takiego cudaka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się bałam okropnie! Ale najpierw mój synek sobie zażyczył, a potem siostrzenica...i tak już poszło ;-)

      Usuń
  4. Pięknie wykonane maskotki, ubranka i kokardki dodają im dużo uroku. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne słodziaszki !! Wspaniale Kochana :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie fajne stadko króliczków! Niee, takich cudów z szydełkiem to nie potrafię, Tobie gratuluję wykonania!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!