Wiosna w środku zimy

Udostępnij ten post

Witajcie!

Jakiś czas temu podczas choroby PILNIE potrzebowałam zrobić coś niewielkiego, ale za to  bardzo kolorowego. Już marudziłam mężowi o kolorowe nitki z pasmanterii, które nadawałyby się na chustę, ale przypomniałam sobie o moich kilku moteczkach Belli Batik, które dostałam na imieniny i...zrobiłam szybką chustę. Szybką, bo to kolejny Virus, a ten schemat już znam na pamięć i pewnie w środku nocy i po ciemku mogłabym zrobić kolejną chustę ;-)

Wybaczcie jakość zdjęć, ale na zewnątrz było w okolicach -17 stopni i musiałam się spieszyć (zdjęcia koca, które zrobiłam przy okazji nie nadają się do niczego). 
Chusta ma wymiary ok. 160 x 65 cm, wykorzystałam do jej zrobienia 3 motki Belli Batik i robiłam szydełkiem nr 4.





Jak Wam się podoba? 


Mnie bardzo, a przy okazji jej robienie poprawiło mi humor podczas choroby ;-)


Pozdrawiam serdecznie, Aiden

15 komentarzy :

  1. Świetna chusta! Kolory bardzo energetyczne :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Kolory wiosenno - letnie - akurat na złość pogodzie ;-)

      Usuń
  2. Wspaniała chusta, Piękne kolory. Ja nawet przy dobrym świetle nie potrafiłabym takiej wydziergać, może kiedyś, ale na pewno sporo jeszcze muszę poćwiczyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona jest akurat bardzo prosta - same słupki i oczka łańcuszka, a rzędy powtarzają się cały czas po trzy, więc nic trudnego!

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Cieszę się, że się podoba :)

      Usuń
  4. Ale piękna tęcza! Faktycznie powiew wiosny w zimie:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorowa i piękna :) w takie ponure dni potrzeba nieco koloru ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna chusta, jak pastelowa, wiosenna łączka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wiruski, Twój jest prześliczny dzięki tej pięknej włóczce. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna chusta, kolory pięknie się układają.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna chusta.
    Dla Ciebie może to i proste, ale dla mnie to czarna magia, więc jestem pod ogromnym wrażeniem :)
    Kolory bardzo mi się podobają. Taka chusta ożywi nawet czarny płaszcz.
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!