Baardzo kolorowy koc szydełkowy

Udostępnij ten post

Witajcie!

Wiem, że u niektórych królują szarości i stonowane kolory dodatków, ale...uwielbiam kolorowe koce! Fajnie się to robi, nie nudzi mi się w trakcie, bo muszę pilnować żeby się kolory nie powtarzały za bardzo, a jak potem na to patrzę gdy szaro i buro za oknem to jakoś tak mi się weselej robi ;-) Więc w czasie grudniowej szarości (bo u mnie śnieg pojawił się dopiero w styczniu) robiłam jeden z takich koców - mam nadzieję, że właścicielce się spodoba i będzie zadowolona. Całość ma ok. 140 x 180 cm i...naprawdę ciężko zrobić mu dobre zdjęcia!





Jak Wam się podoba?


Pozdrawiam serdecznie, Aiden

15 komentarzy :

  1. Przepiękny koc,idealnie dobrane kolorki.Tez miałam fajny ale niestety Szczurki moje mi go zjadły Haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy im smakowało ;-) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Przepiękny, szydełkiem jednak można zdziałać cuda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że można! Szydełko daje naprawdę wiele możliwości :-)

      Usuń
  3. Cudny! Ja jakoś nie mam ręki do szydełka ;) (może dlatego, że pracuję lewą). Ale jak patrzę na Twoje prace - na chustę patrzę codziennie ;) - to myślę sobie, że może się jeszcze kiedyś zabiorę za szydełko. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na chustę nie patrz tylko jej używaj ;)

      Usuń
  4. Przepiękny pled, też trochę robię, wiem, ile to pracy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. I fotki też udane... pięknie wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest przepiękny! Taki energetyczny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny, idealny. Taka bomba kolorystyczna odstraszy zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kocyk, bardzo ładnie dobrałaś kolory, jest taki wesoły.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny kocyk, a pracy ile włożonej... mnie kusi do takiej narzuty, ale łączenie kwadracików mnie przeraża ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny też mi się marzy zrobienie takiego ale jak na razie umiem zrobić tylko łańcuszek na szydełku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!