Świąteczne pudełko

Udostępnij ten post

Witajcie!
Dziś znów pokażę Wam coś decoupagowego. Niby ostatnio nic nie robiłam (nawet szydełko zdążyło pokryć się kurzem), bo zmogła mnie choroba, która była mocno denerwująca ;-)

Jakiś czas temu zrobiłam świąteczne pudełko, ale nie miałam okazji go pokazać, a teraz jest chyba na to najlepsza pora.
Pudełko to zwykła skrzyneczka 15x15 cm z motywem serwetkowym przyklejonym metodą na żelazko, dół pudełka pomalowałam kilkoma bejcami i zrobiłam białe kropki starą szczoteczką do zębów - nic trudnego, a efekt wydaje mi się bardzo fajny! Dodatkowo półmatowy lakier i...koniec. No, pomijając oczywiście ilość szlifowania i lakierowania, i szlifowania i lakierowania...i...długo bym tak mogła ;-)







Ach! No i jeszcze dokleiłam nóżki! Pierwszy raz na kleju Magic i...mam nadzieję, że nie odpadną zbyt szybko! Nowa właścicielka pudełka na szczęście będzie umiała je ewentualnie dokleić, a ja dowiem się czy klej chociaż trochę trzyma (na razie się nie odkleiły, więc jest nadzieja!) ;-)


Pudełko zgłaszam do wyzwania na blogu Eko-deco (szczególnie, że w środku przyklejona jest choineczka, którą dostałam wraz z mikołajkowym zamówieniem - szkoda, że zapomniałam zrobić zdjęcia).



Pozdrawiam serdecznie, Aiden

7 komentarzy :

  1. Śliczne pudełeczko, obrazek na serwetce cudny! Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pudełko, bardzo efektowne. Dziękuję za udział z wyzwaniu Eko Deco. Pozdrawiam
    Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, z cudnym obrazkiem! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Eco-Deco:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna! Sama bym chciała takie pudełko mieć! :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne pudełeczko:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-deco:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca. Dziękuję za wspólną zabawę z Eko-Deco. Dido / DT Eko-Deco

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!