Pierwsze kartki świąteczne

Udostępnij ten post

Witajcie!
W tym roku postanowiłam zrobić kilka Świątecznych kartek i mimo, że papiery nie są moją najmocniejszą stroną to myślę, że wyszło całkiem fajnie. Większość przydasi "podkradłam" Siostrze, a zresztą to ona gilotynowała papier do kwadratowych kartek (bo wiecie..."ty to na pewno zrobisz prosto, a nie tak jak ja..."), ale kilka z nich zrobiłam zupełnie samodzielnie! Dziś pokażę Wszystkie, chociaż nie wszystkie jeszcze doszły do adresatów.

Przy okazji kartki zgłaszam do wyzwania Art-Piaskownicy



















Mistrzostwo świata to nie jest, ale myślę, że na pierwszy raz nie jest źle.


 A Wy co myślicie?



Pozdrawiam serdecznie, Aiden

4 komentarze :

  1. Aiden, rób kartki, rób! Pięknie są!!! Kochana wesołych Świąt dla Was!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne w swej prostocie, dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki w vintagowych klimatach:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy i życzę wielu kreatywnych pomysłów w 2017 r. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!