Nietypowy kocyk dla dziewczynki.

Udostępnij ten post

Witajcie!
Jakiś czas temu pojawiła się na świecie mała Dorotka dla której zrobiłam kocyk. Kocyk dosyć nietypowy kolorystycznie jak na małą dziewczynkę, ale nie wszyscy lubią róż.

Kocyk ma 80x100 cm i zrobiłam go z włóczki Alize Cotton Gold. Jak widzicie na zdjęciach zrobiłam go dosyć dawno, ale dopiero teraz udało mi się go zanieść małej właścicielce - przeziębienia moich dzieciaków ciągnęły się dłuuuugo w tym roku.







Jak Wam się podoba?

Pozdrawiam serdecznie, Aiden

12 komentarzy :

  1. Świetny jest! Kocyk dla dziewczynki nie musi być różowy ;) A ten ma jeszcze taki plus, że jakby przypadkiem pojawił się kiedyś młodszy braciszek to też może korzystać z kocyka (z różowego to tak nie za bardzo...)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kocyk i te kolorki super!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny koc. Kolory super:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam Cię za wytrwałość... u mnie kończy się za zwyczaj na dziesiątkach kwadratów do zszycia.... w raczej dalszej niż bliższej przyszłości...

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kocyk, który przełamuje stereotyp różowego koloru. Ja również podziwiam za wytrwałość, ja nie mam serca do takich drobiazgów :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo prosty projekt, ale połączenie kolorków sprawia, że jest śliczny i wcale nie wygląda banalnie

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny kocyk :) Fajnie, że zielony, a nie typowo różowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu, jak Ty równiutko te oczka łańcuszkowe wyplatasz. Piękna robótka. :)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny kocyk, te kolorki bardzo fajnie do siebie pasują.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kocyk, wkrótce będę dziergać kocyk dla koleżanki i zastanawiam się, czy właśnie ta włóczka będzie odpowiednia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że będzie fajna ;) ja ją lubię

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!