Jesienno - zimowa chusta

Udostępnij ten post

Witajcie!
Zaczęłam niedawno robić koc dla Starszaka, ale szaro - czerwone pasy to nudna robota, dlatego jako przerywnik zrobiłam chustę :-) Chusta miała być dla mnie, ale stwierdziłam, że będzie prezentem dla babci. Sobie zrobiłabym większą, ale myślę, że ten rozmiar pod szyję do płaszcza będzie akurat.
Chusta ma wielkość ok.145 x 60 cm i zrobiłam ją z jednego motka włóczki NAKO Moher Special Eburli nr 81126, korzystałam z szydełka nr 4.5 i wzoru na Southbay Shawlette.





Zdjęcia są jakie są, ale wiatr był potężny :(

Jak Wam się podoba? 


Uważam, że jak na chustę z jednego motka to jest całkiem spora i będzie fajnie pasować pod szyję. Może zrobię drugą? Tylko zdecyduję czy znów Southbay Shawl czy Virus :)


Pozdrawiam serdecznie, Aiden

Ps. Szykuje się rozdawajka z chustą w roli głównej i w związku z tym mam do Was pytanie:
1. Southbay Shawl czy Virus?

9 komentarzy :

  1. Piękna chusta, chyba zazdroszczę Twojej Babci :) Osobiście wolę Southbaya, ponieważ wydaje mi się ze zdjęć, że jest mniej dziurawy od Virusa, ale nie powinnam się udzielać, bo pewnie nie wezmę udziału w rozdawajce :P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) a dlaczego nie weźmiesz? :)

      Usuń
  2. Śliczna chusta ! I southbay ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna chusta. Jak na jednomotkową wyszła całkiem spora :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest! Babcia na pewno się ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna chusta w pięknych kolorach :-)
    Prezent fantastyczny !
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!