Znów to samo czyli kolejny Virus

Udostępnij ten post

Witajcie!
Sama nie wiem ile razy już pisałam, że chwilowo koniec z szydełkowaniem chust ze wzoru na Virusa, a później okazywało się, że jednak jeszcze nie koniec. Tak jest i tym razem ;-) 
Siostra sobie zażyczyła, więc trzeba było zrobić. Wyszła spora - najdłuższy bok ma ok. 205 cm, a wysokość ok. 85 cm. Robiłam ją z Yarnart Cotton Soft szydełkiem 3,5. Nie wiem ile zużyłam, bo robiłam z zaczętych motków, a nie mam jej za bardzo jak zważyć ;)






Jak Wam się podoba w takiej wersji? Mnie bardzo!


 Mam jeszcze trochę tej nitki i prawie cały motek czerwonej, więc chyba zrobię jeszcze dwukolorową wersję ;-)



Pozdrawiam serdecznie, Aiden

10 komentarzy :

  1. Śliczna, ale właściwie która chusta zrobiona virusem nie jest śliczna :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest piękna!!!
    A jeśli chodzi o Ciebie, trzeba Ci zapodać konkretnego antyvirusa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super... ja też wpadłam po uszy, robię już czwartą, tym razem też jednokolorową...i z lekka przeklinam już tę zarazę...

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :) A ktora wloczke polecasz najbardziej na wirusa?

    OdpowiedzUsuń
  5. Virus wirusowy Cie dopadł na całego 😆 i do tego pięknie 💐

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielkość poraża :)
    Wzór i wykonanie - zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne :) serdeczne pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!