Wspólne dzierganie o czytanie

Udostępnij ten post

Witajcie!
Dziś szybki środowy post, bo mimo upału wymyśliłam sobie drożdżowe ciasto z borówkami na dzisiaj, więc jak dzieci śpią to skorzystam z okazji i zrobię ;-)
Jak środa to wspólne dzierganie i czytanie z Maknetą - robótkowo nadal niewiele się zmieniło. Dalej robię koc, ale zaczęłam już robić obramowanie, więc pewnie niedługo skończę. 
Co do czytania, to skończyłam "Grę pozorów" i zaczęłam czytać nową książkę Jonasa Jonassona czyli "Anders morderca i przyjaciele oraz kilkoro wiernych nieprzyjaciół" - ciekawa jestem czy będzie podobna do poprzednich książek Autora :)




Pozdrawiam serdecznie, Aiden

5 komentarzy :

  1. Pięknie wygląda Twój koc :-) Śliczności :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Za mną chodzi szarlotka, ale że pieczenie to nie moja bajka muszę obejść się że smakiem. Albo pójść do cukierni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten koc to kojarzy mi się z wiosną, widocznie z powodu dobranych kolorów.Czekam na finałowe zdjęcia. Smacznego( bo chyba ciasto juz upieczone?)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocyk jest śliczny. Zaczynam dojrzewać do zrobienia takiego cuda. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie kocyki - ciepłe i przytulne, bardzo fajnie dobrałaś kolorki - super! Pozdrowionka, K :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!