Wspólne dzierganie i czytanie.

Udostępnij ten post

Witajcie!
Dziś środa, więc znów czas na wspolne dzierganie i czytanie z Maknetą
Robótkowo nie mam się zbytnio czym pochwalić, ponieważ nadal łączę elementy koca, który kawałkami już Wam pokazywałam :-) A ostatnio znów chwyciłam za pędzle - postaram się coś niedługo pokazać.
Co do czytania to zabrałam się dziś za "Grę pozorów" Joanny Opiat - Bojarskiej. Coś ostatnio często sięgam po polskie kryminały. Jeśli lubicie tego typu książki to "Żniwiarz' Gai Grzegorzewskiej jest całkiem dobrą propozycją :)





Pozdrawiam serdecznie, Aiden

14 komentarzy :

  1. sliczne kolorki kocyka! Tez lubie kryminaly, tego jeszcze nie czytalam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ja ostatnio głównie kryminały albo reportaże czytam :)

      Usuń
  2. Kocyk - cudny! <3 Piękne kolory i bardzo mi się podoba wzór. Duży ma być?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miał być większy, a będzie miec ok. 100x160 cm :)

      Usuń
  3. Współczuję Ci tego łączenia, jedno takie duże przeżyłam i chyba jeszcze z rok będę czekać zanim się zbiorę w sobie za kolejną taką pracę.
    Ale trzeba przyznać, że efekt prawie zawsze wynagradza tę męczarnię. U Ciebie już widać, że będzie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie łączenie nie przeszkadza, chociaż wolę to robić od razu. Tutaj mogłam na końcu, bo elementów nie ma zbyt wiele, a poza tym większość z nich robiłam poza domem ;)

      Usuń
  4. podziwiam za wytrwałość kocykową :) ja już kilka razy rzucałam się na kocyk z elementów i wymiekam gdzieś na rozmiarze poduszki ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przynajmniej mam zajęcie na dłuższy czas ;)

      Usuń
  5. A ja już kocham ten kocyk!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) miał być mój, ale pójdzie w świat :)

      Usuń
  6. a ta, którą teraz czytasz też warta polecenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero w środę zaczęłam, więc nie wiem. Postaram się w przyszłym WDiC dać znać co o niej myślę :)

      Usuń
  7. Niezmiennie mi się podoba. Czekam niecierpliwie na całość.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba już wyrosłam z kryminałów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!