Kolejny raz to samo, tylko inaczej ;)

Udostępnij ten post

Witajcie!

Podejrzewam, że już macie powoli ich dość, ale tak wyszło, że ostatnio cały czas jakąś robię. o co chodzi? O chustę Virus Shawl, która w różnych wersjach kolorystycznych pojawia się na blogu co kilka postów. Dzisiaj pokażę Wam kolejną ;-) Następną mam w trakcie robienia, a potem chyba zrobię sobie przerwę od tego wzoru (albo w ogóle od chust).

Chusta, którą Wam dziś pokażę kojarzy mi się z gumą balonową albo watą cukrową i zrobiłam ją dla mojej starszej siostry, która uwielbia takie kolory. Na początku wydawało mi się, że nie będzie jakaś super, ale po skończeniu i mnie się podoba (chociaż ja fanką takich kolorów nie jestem). 







Chusta ma wielkość ok. 180 x 73 cm i zużyłam na nią dwa motki Alize Cotton Gold Batik w kolorze 3302 (robiłam szydełkiem nr 4)



Jak Wam się podoba? Ja jestem zadowolona i mam nadzieję, że się prezent spodoba :) Jak myślicie?


Pozdrawiam serdecznie, Aiden

17 komentarzy :

  1. Kolory rozłożyły się bardzo pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej włóczce przejścia kolorów są bardzo fajne :)

      Usuń
  2. Ostatnie zdjęcie super, chusta idealnie się wpasowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też zachwyciło to zdjęcie :)

      Usuń
  3. Ja tam nie mam dosyć Twoich chust ;), może dlatego, że sam nie umiem robić na szydełku (tylko jakieś podstawowe sploty). A ta jest wyjątkowo piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Virusie :) nie trzeba umieć nic więcej :) tylko podstawy :) oczko łańcuszka i słupek :) tak więc do dzieła :)

      Usuń
  4. Pięknie :) zawsze Virus podbija serce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna chusta, zachwycam się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna! Piękna! Piękna! I te wspaniałe - moje ulubione - kolorki :) Kocham! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezent na pewno się spodoba, bo jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna chusta,ten wzór i kolory idealne ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!