Koc, który miał być mój, ale się nie udało ;)

Udostępnij ten post

Witajcie!
Dziś chciałabym Wam pokazać koc, który zaczęłam robić z myślą o sobie, ale okazało się, że będzie idealny dla mojej siostrzenicy :-)
Na koc wykorzystałam prawie 11 motków włóczki Everyday firmy Himalaya (robiłam szydełkiem nr 4).
Zrobiłam 91 elementów (w pięciu kolorach), które na końcu połączyłam kremową włóczką :)








Mam nadzieję, że prezent się spodoba :) 


A Wam jak się podoba?


Pozdrawiam serdecznie, Aiden

25 komentarzy :

  1. Świetny :) no to Siostrzenica zadowolona, a Ty machnij drugi dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie się prezentuje. Kolory stonowane, ale wesołe... fajny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę wytrwałości 😊 mam nadzieję że ja też kiedyś skończę moje wieloelementowe robótki... A kocyk super! Chociaż dla siebie zrobiłabym w innej kolorystyce, ale to kwestia gustu 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny! A jaki pracochłonny !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny! A jaki pracochłonny !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny! Podziwiam Twój zapał w tworzeniu takich wielkogabarytowych prac!

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny kocyk! Od razu ma się ochotę wtulić w niego i zawinąć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocyk jedt wręcz przecudny��, i taki dziewczyński☺
    Ja wiosną kupiłam everyday big z myślą o zrobiebiu koca dla siebie, ale chęci gdzieś uleciały ��

    OdpowiedzUsuń
  9. koc jest wspaniały, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocyk super, piękne kolorki, kawka i torby też super ;) czego się nie robi dla sistrzenic =D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny, śliczne zestawienie kolorów :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Jej jaki śliczny kocyk, a kolorystycznie idealnie wpasowuje się w mój gust :). Siostrzenica na pewno będzie zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam umiejętności i wytrwałość.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny, no cóż siostrzenica zadowolona :) Czas więc na drugi już z myslą o sobie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Po prostu piękny! Pozdrawiam, Monika

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny :-) Cudne kolory i wspaniały wzór elementów - bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocyk bombowy! kolory bardzo dziewczęce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialny kocyk! Musiał Cię kosztować dużo pracy, ale efekt końcowy jest niesamowity:)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest absolutnie przepiękny! Perfekcyjny idealny!

    OdpowiedzUsuń
  20. kocyk prześliczny i nic dziwnego, że nie zadomowił się u ciebie! ale za to będzie ocieplał siostrzenicę i cieszył jej oko pięknymi kolorami i wzorami :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny jest. Bardzo lubię takie kolory i ich zestawienie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniały! Ma bardzo ładne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudny kocyk! Na pewno był bardzo pracochłonny,podziwiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!