Coś czego dawno nie było czyli odrobina decou

Udostępnij ten post

Witajcie!
Jak zakładałam bloga to zajmowałam się tylko decoupagiem. Może dlatego, że nic innego nie potrafiłam? Później w moje życie wkroczyło szydełko, a decoupage tylko od czasu do czasu o sobie przypomina.
Oczywiście jeśli można to w ogóle nazwać decoupagiem ;-) Dlaczego tak? A no dlatego, że ten mój decoupage to przeważnie jest duuuużo paprania i naklejona serwetka - nie potrafię domalowywać elementów ani tła, pędzle często parzą mnie w dłonie*, a większość rzeczy tworzona jest przypadkiem i nigdy do końca nie wiem jak wyjdzie ;-) 
Lubię te moje papractwa, ale chciałabym czasem stworzyć coś nie pociapanego - tym razem znów się nie udało. 
Chciałabym Wam pokazać pudełko 16x16 cm - mam jeszcze zakładkę z pasującym motywem, ale nie załapała się na zdjęcia.







A teraz wracam do książki i szydełka, a pędzle i farby znów znoszę do piwnicy, bo decoupage mi coś nie wychodzi tak jakbym chciała.

Jak Wam się podoba?


Pozdrawiam serdecznie, Aiden

*większość tła maluję gąbką kuchenną ;)

22 komentarze :

  1. Piękne. Marzę o tym, żeby kiedyś tak samo pieknie moje prace "popaprac".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nic trudnego - wystarczy parę farbek, gąbka / pędzel, stara szczoteczka do zębów i lakier ;)

      Usuń
  2. Pudełko wyszło super, świetny motyw:)

    OdpowiedzUsuń
  3. super :) też czasami próbuję trochę decoupage i jakoś tam wychodzi :P zapraszam do podzielenia się tym postem w link party u mnie http://speckled-fawn.blogspot.com/2016/07/urodzinowy-post-i-link-party-z-nagrodami.html :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglada identycznie jak mój, który dostałam od DecuStyle! :D jest piękny!!! Patrz: http://decustyle.blogspot.com/2015/05/postarzany-pojemnik-na-farby.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, no to wychodzi, że odgapiłam ;) ale zupełnie nieświadomie :)

      Usuń
    2. Do czego go wykorzystasz?? A tak w ogóle, to dostałaś ode mnie paczkę?!

      Usuń
    3. Jeszcze nie wiem do czego ;) noe dostałam jeszcze :(

      Usuń
  5. Przepiękne jest, naprawdę nie ma na co narzekać, sama chciałabym umieć zrobić taką pracę, a nigdy nie jestem zadowolona ze swoich :D Mam zawsze podobne odczucia, nie potrafię zrobić tego jak należy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się podoba, wg mnie wychodzi Ci ;) Fajna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi podoba się bardzo, bardzo. Też usiłuję stworzyć coś czystego, ale nie wychodzi. I nie lubię ortodoksji. Czy to jest decoupage czy nie. Jakie to ma znaczenie? Wg naklejony papierek to decu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna pociapajka!!! Az mam ochotę pociapać coś swojego! pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna i uwielbiam Twoje "chlapania " farbą!! niedawno kupiłam drewnianą herbaciarkę w budowlanym za grosze i postanowiłam ozdobić ją deco dla córy- najgrosze chyba deco mi wyszło jak do tej pory....też muszę farby, lakiery itp odłożyć w kąt na pewien czas :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczności ! Piękne pudełko - doskonale je ozdobiłaś :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Decoupage nie wychodzi? Przecież jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba sie i to bardzo :) !
    Jakoś nie mogę sie zabrać za nauke tej techniki

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba sie i to bardzo :) !
    Jakoś nie mogę sie zabrać za nauke tej techniki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!