Nigdy więcej czyli o kocu z sześciokątów słów kilka

Udostępnij ten post

Witajcie!
Dziś chciałabym Wam napisać kilka słów o moim nowym kocu z elementów, a dokładniej o zapowiadanym kocu z sześciokątów.
Koc ma ok. 105 x 160 cm i zrobiony został z włóczki DROPS Cotton Light, która się niemiłosiernie rozdwaja, źle się nią robi z elementów i ogólnie to średnio mi się podoba 
Koc wyszedł całkiem fajny, a podczas aktualnych upałów dobrze się pod nim śpi ;) Wykończenie pewnie będę poprawiać, bo przy aktualnym nieco zwijają się ząbkowane boki i nieco mnie to denerwuje (ale tylko odrobinę) ;)






Na zdjęciu z moim Starszakiem koc wydaje się maleńki, ale ja spokojnie mogę pod nim spać ;)


Jak Wam się podoba? Ja go lubię, mimo pofalowanych boków ;)



Pozdrawiam serdecznie, Aiden

18 komentarzy :

  1. Oj kosztował on Cię pracy, wyszedł bardzo efektowny 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny jest! Kolorowy, letni- idealny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest naprawdę piękny, czy mogę prosić o schemat tych połówek sześciokotów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam schematu, to po prostu połówka ;)

      Usuń
  4. Mi się podoba :) Jest kolorowy i bardzo energetyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo! Przepiękny koc w cudnych kolorach :-)
    Doskonały :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny! Podziwiam za cierpliwość bo ja tak bardzo nie lubię robić z elementów, że mam problem skończyć poszewkę na poduszkę (jaśka) a co dopiero koc :).

    OdpowiedzUsuń
  7. No i czemu nigdy więcej? Piękny koc. A bokami w ogóle bym się przejmowała. Koc jest do używania. Zaskoczeniem natomiast jest włóczka bo myślałam, że Dropsowate to super włóczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie Dropsowe włóczki podobno są ok, ale właśnie cotton light się straszliwie rozwarstwia

      Usuń
  8. piękny!!!moja wyobraźnia już widzi go podczas sesji plenerkowej maluszka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja strasznie lubię takie niesymetryczne boki, bo to zawsze coś oryginalnego. Koc bardzo fajny! =)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny koc! Podziwiam zdolności.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!