Wspólne dzierganie i czytanie - kolejna środa.

Udostępnij ten post

Witajcie!
Obiecywałam sobie, że na kolejnym wspólnym czytaniu nie będę pokazywać tego samego, ale...nie wyszło. Niestety czytam ostatnio mało (a może po prostu Księgi są ogromne), a robótka też ciągle ta sama (bo znów koc). Pokażę Wam dziś jednak dodatkowo coś, co zamierzam robić jak skończę pasiaka i mam nadzieję, że mi doradzicie :)

Pasiasty koc rośnie całkiem sprawnie i myślę, że jeszcze z pół metra i będę go kończyć - w końcu nie chodzi o to żeby się nim przykrywać, tylko móc na nim usiąść jak dzieciaki będą szaleć na placu zabaw albo działce.



Czytam nadal Księgi Jakubowe, ale ostatnio idzie mi nieco lepiej - znów mnie zaciekawiły, a poza tym chciałabym je już skończyć (kilka książek czeka na przeczytanie).

W planach mam koc z elementów (znów przez kilkanaście tygodni będę pokazywać to samo) i zastanawiam się czy dokładać do kwadratów jeszcze jeden kolor - kremowy. Kremowe są łączenia pomiędzy kwadratami i kremowe będzie wykończenie. Jak myślicie? 


Pozdrawiam serdecznie, Aiden

Ps. Przesyłam Wam odrobinę wiosny :)


12 komentarzy :

  1. Piekny ten kocyk, super na wykorzystanie resztek roznych kolorkow. Ksiazki tej nie czytalam, chociaz sporo o niej czytalam. Czasami mam ochote ja przeczytac, a czasami nie mam najmniejszej ochoty, takze nie wiem, czy do niej dotre;) Jestem u Ciebie po raz pierwszy ale pozwol, ze sie rozgoszcze i rowniez zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny kocyk, świetnie dobrane kolory :)
    Mi do kwadratów pasowałby szary ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ramki/wykończenie robię kremowym to już mi szary nie gra ;)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszy oczy taki kocyk. Kolejny z kremowym też będzie fajny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny jest Twój pasiak :-) Podoba mi się pomysł z kolorowymi paskami.
    Dobrze będzie wyglądało w Twoim nowym kocu beżowe łączenie.Połącz te elementy, które masz i będziesz mogła sama to zobaczyć.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pasiak :) Taki kolorowy.
    Nie robiłabym kwadratów kremowych jeżeli tym kolorem będziesz łączyła i robiła brzegi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pasiasty koc jest bombowy, bardzo wakacyjny. Z kremowymi kwadracikami to chyba trzeba ostrożnie skoro łączenia mają być w tym kolorze, a może tylko kilka takich kwadracików w całym kocu...

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pasiasty koc :) Ja bym chyba nie dodawała kremowych elementów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny ten koc będzie, choć taki zwykły. Nie dawałabym beżowych kwadratów skoro masz beżowym łączyć. Kolor się zleje i będzie to źle wyglądać.

    OdpowiedzUsuń
  10. "Księgi Jakubowe" chyba bym z pół roku, albo i dłużej, przy moim tempie czytała. Koc bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Koc jest rewelacyjny. Ja bym już zrezygnowała z kremowych ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!