Serce z transferem.

Udostępnij ten post

Witajcie!
Pamiętacie jak kilka postów termu wspominałam, że deski jeszcze się pojawią? Nadszedł ten moment ;)
Moja mama zażyczyła sobie deski w kształcie serca z...wnukami. Zdjęcie wnuków było jakie było (robione komórką), ale udało się je przetransferować całkiem fajnie. 

Pomalowałam całość na jasno miętowy kolor, zrobiłam transfer i...utknęłam. Nic mi nie pasowało! Po przymierzałam różne serwetki i papiery, różne ramki...nic. W końcu stwierdziłam, że jak nie wiadomo co zrobić to znaczy, że trzeba pociapać farbami i pobrudzić ;) Tym sposobem oprócz transferu pojawiło się dużo mięty i niebieskiego na tło (baaardzo dużo!) i różowo-szare napisowe stemple, a do tego trochę kropek.

A oto co powstało:



A po drugiej stronie oczywiście naklejka od booklet.


Pozdrawiam serdecznie, Aiden

5 komentarzy :

  1. Powiem Ci kochana, genialnie poradziłaś sobie z deską:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem Ci kochana, genialnie poradziłaś sobie z deską:))

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne wykonanie :) I widzę są też naklejki do oznaczania swojej marki:)

    Jeżeli jesteś ciekawa jak jeszcze możesz wykorzystać swoje naklejki zapraszam do siebie na artykuł
    JAK TANIO I SKUTECZNIE WYPROMOWAĆ BLOGA (http://www.nalepiony-marketing.pl/2016/05/19/jak-tanio-i-skutecznie-wypromowac-bloga/)
    zdradzę Ci w tajemnicy, że jest o naklejkach ;) Może znajdziesz dodatkowe zastosowanie dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!