Prosty decoupage i wspólne czytanie

Udostępnij ten post

Witajcie!
Dziś pokażę Wam coś z...decou. Prościzna to wielka i nic skomplikowanego w tym nie było, ale może w końcu coś zacznę robić :)
Kilka dni temu zadzwoniła do mnie Mamusia, że przyszła do niej do pracy Pani i ma do sprzedania deski "takie jak do mięsa, różne wzory i wielkości" i  tym sposobem stałam się posiadaczką dwudziestu dwóch desek, a dziś pokażę Wam pierwszą z nich :)









Tak sobie myślę, że spokojnie mogłaby być dodatkiem do prezentu na Dzień Matki. Jak myślicie?


A że dziś środa, więc jest czas na wspólne dzierganie i czytanie z Maknetą.
U mnie w tym tygodniu (w końcu!) nowości. Zaczęłam czytać Sedinum i robić nową chustę, ale nie wiem czy zostanę przy Virusie czy zmienię na Southbay shawl albo jeszcze coś innego. Może Wy macie jakieś pomysły?

Ah! No i przerabiam koc z pasków na koc w sześciokąty :)




Pozdrawiam serdecznie, Aiden


13 komentarzy :

  1. Teraz nic tylko tworzyć, tworzyć i tworzyć a później nam pokazywać, buziole pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. JA też się przymierzam do Virusa :) Deseczka wyszła uroczo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dekupażowe deski mnie zachwycają. Takie delikatne się wydają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna deska i spokojnie moim zdaniem nadaje się na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna deseczka :-) Pięknie ją ozdobiłaś.
    Wspaniałe prace na szydełku.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczna deska, śmiało może być prezentem na Dzień Matki :) Ciekawie się zapowiadają zaczęte robótki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Deseczka piękna... a"Sedinum" połknęłam... rewelacyjne
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna deseczka ;) Bardzo podobają mi się kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Deseczka piękna, w sam raz na prezent. Tak sobie ostatnio myślałam o moim niec zapomnianym decou, że to taka prościzna, bo na warsztatach ledwo podstawy liznęłam, ale z drugiej strony - po co mi więcej?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!