Mam i ja czyli naklejki od booklet.pl

Udostępnij ten post

Witajcie!
Od dłuższego czasu zastanawiałam się nad czymś czym mogłabym "podpisywać" swoje prace, a także rozreklamować swój blog / stronę facebookową. Najpierw myślałam o prostokątnych tagach, ale w końcu się nie zdecydowałam i pomysł upadł.
Ostatnio napisała do mnie Paulina z booklet.pl czy nie chciałabym wypróbować ich naklejek i...tym sposobem zostałam właścicielką 100 bardzo fajnych naklejek (pomijam koślawe "logo" mojego autorstwa),  którymi od tej pory będę oklejać wszystko co się da...no chyba, że będzie mi szkoda bo są naprawdę fajne! 
Najpierw obawiałam się czy uda mi się oznaczyć nimi moje decoupagowe rzeczy (czy nie zostawią śladu, nie odkleją się), ale przeczytałam ten tekst i postanowiłam spróbować. Zdjęć Wam nie pokażę, ale uwierzcie mi na słowo, że trzymają się super, a po odklejeniu nie ma po nich śladu).

Zresztą zobaczcie sami!



Podejrzewam (a nawet jestem pewna!), że od tej pory na każdym moim wytworku znajdą się te naklejki! Szydełkowe twory dostaną je na papierowym / celofanowym opakowaniu, a decoupagowe cuda będą mieć naklejkę na tylnej części. 

Prawda, że wygląda to fajnie? Ja mogę powiedzieć z ręką na sercu, że jestem w nich zakochana!

A chustę, którą widzicie na ostatnim zdjęciu pokażę za kilka dni! ;)

Pozdrawiam serdecznie, Aiden

Ps. A dla Was mam rabat 10% na Wasze własne naklejki. Wystarczy wejść na stronę i przy zamawianiu wpisać kod rabatowy Bloger10 :)

5 komentarzy :

  1. Rozochociłam się.. super to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie to wygląda :) Nie widzę nic koślawego w logo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł z tymi naklejkami. Dobrze to wygląda.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne naklejki, opakowanie od razu dostaje zastrzyk elegancji:)

    Wszystkich zainteresowanych zaprojektowaniem własnej vlepki promocyjnej lub tej przeznaczonej na opakowanie produktu zapraszam do przeczytania wywiadu z grafikami, którzy zdradzają tajemnice dobrego projektu -
    http://www.nalepiony-marketing.pl/2016/06/01/jak-zaprojektowac-idealna-vlepke-promocyjna/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!