Kolejna chusta - beżowo - niebieski Virus

Udostępnij ten post

Witajcie!
Dziś chciałabym Wam pokazać kolejną chustę powstałą na podstawie wzoru Virus shawl.
Chusta została wykonana z bawełnianej włóczki (Alize Bella Batik nr 3675) i ma wymiary: ok. 160 cm x 65 cm (najdłuższy bok x długość do wierzchołka).




Na drugim i ostatnim zdjęciu kolory są nieco przekłamane - w rzeczywistości są najbardziej zbliżone do pierwszego zdjęcia.

Jak Wam się podoba? Mnie bardzo! 

Miłego dnia, a ja wracam do robienia kolejnej chusty ;) 

Pozdrawiam serdecznie, Aiden

15 komentarzy :

  1. świetna chusta, kolory się fajnie ułożyły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te włóczki tak mają, że kolory mają fajne przejścia :)

      Usuń
  2. Niezła jest... zabieram się za podobną już kilka miesięcy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dzięki! Robi się je super szybko, więc korzystam ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Też mi się podobają! Mam w planach jeszcze coś w turkusach i szarości ;)

      Usuń
  4. Ach ten virus! To nie jest nieuleczalne! Każda jedna chusta wychodzi pięknie, a do tego wspaniałego grona dołącza Twoja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) One wychodzą fajnie, a na dodatek nie trzeba do nich schematu - co u mnie wygrywa, bo w mojej torbie wszystko znika (albo pokrywa się kolorowymi rysunkami ;)

      Usuń
  5. Świetna:). Bardzo lubię tą włóczkę, tez zrobiłam z niej wirusa tylko w odcieniach czerwono-beżowo-brązowych :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ! Cudne kolory :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Alize jest boska :)
    Wzór infekuje ;) na maxa :)
    Twoja praca - cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyszły kolorki. A ile moteczków zużyłaś?

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam, chusta wyszła przepiękna. Ile gramów włóczki poszło?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!