Znów środa - wspólne dzierganie i decoupagowy staruszek

Udostępnij ten post

Witajcie!
Niesamowicie szybko ostatnio uciekają mi dni i nieco Was tutaj zaniedbuję. Obiecałam pudełko i serduszka...i co? I serduszka czekają na zdjęcia. Tak jak i kolorowa chusta. Mam nadzieję, że uda mi się w najbliższym czasie obfotografować wszystko i Wam pokazać :)
Dziś jednak znów wspólne dzierganie i czytanie - nadal czytam "Księgi Jakubowe" i nadal robię koc, więc mało się u mnie zmienia pod tym względem ;)


W kwestii czytania i dziergania nic nowego się nie zdarzyło, ale...udało mi się chwycić za pędzle i skończyłam pudełko ;)







Jak Wam się podoba? Co czytacie/dziergacie ciekawego? 



Miłego dnia! 

7 komentarzy :

  1. Pudełeczko śliczne, kocyk będzie rewelacyjny, a "Księgi Jakubowe" czekają w kolejce "do przeczytania" ;) A kolejka dłuuuuga... i robi się coraz dłuższa

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, klimatyczne to pudełko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne pudełeczko :-)
    Uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia - są piękne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pudełko.
    A kocyk zapowiada się fajnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kocyk będzie! Pozazdrościć talentu. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No i teraz nie wiem, co mi się bardziej podoba - koc, czy pudełko?

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne pudełko, lubię kropeczki na przedmiotach ozdobionych decoupagem.
    Koca przybywa naprawdę szybko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!