Wspólne dzierganie i czytanie

Udostępnij ten post

Witajcie!
Dziś środa, więc czas na wspólne dzierganie i czytanie z Maknetą.
Ostatnio brakuje mi chęci i czasu na czytanie, więc nadal czytam "Księgi Jakubowe" i  zaczętą mam "Najlepszą książkę na świecie", ale wiele od zeszłego tygodnia nie przeczytałam :(
Robótkowo jest trochę lepiej, bo skończyłam koc z kwadratów (ale nie mam zdjęć) i zabrałam się za pasiasty koc z półsłupków i półsłupków nawijanych. Robię go z cotton light i docelowo ma służyć jako koc spacerowy (czyli taki do rzucenia na trawę i posadzenia na nim dzieciaków...albo siebie, bo przecież dzieciaki nie będą siedzieć).
Koc prosty, robi się szybko i nie nudzi się bardzo (bo jak zaczyna się nudzić to zmieniam półsłupki na nawijane albo zmieniam kolor pasów), ale za to nitka się rozwarstwia, ale nie jest tragicznie ;)



To tyle na dziś.
Pozdrawiam serdecznie, Aiden

10 komentarzy :

  1. Prosty ale bardzo efektowny :) super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Cieszę się, że się podoba :)

      Usuń
  2. Świetny pomysł z pasiastym kocem :-) Piękne kolory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, mam ochotę wielką na taki prosty koc...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Szybka, łatwa i przyjemna robota! Tylko nitka do...kiepska bo się rozdziela, więc radziłbym inną ;)

      Usuń
  4. Fajny kolorowy kocyk będzie :)
    No tak, dzieciaki nie posiedzą :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pasiasty koc się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kolory :) Będzie cudowny piknik z takim kocem :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!