Wspólne dzierganie i czytanie

Udostępnij ten post

Witajcie!
Ostatnie dni znikają mi baardzo szybko, a posty tutaj pojawiają się tylko z okazji wspólnego dziergania i czytania :( Coś nic nie mogę skończyć żeby Wam pokazać w całości, ale prawdopodobnie się to niedługo zmieni, bo jak zobaczycie za chwilę zrobiłam coś decoupagowego, więc pewnie niedługo Wam pokażę z bliska moje tworki (jeszcze tylko kilka ton lakieru).
W tym tygodniu nadal czytam "Księgi Jakubowe", ale zaczęłam też "Najlepszą książkę na świecie". Ciekawe czy tytuł będzie chociaż odrobinę pasował ;)
Robótkowo działo się więcej, bo i kolorowy Virus i koc z kwadratów, a w międzyczasie pudełko i serduszka :)



A całość wygląda tak:


A teraz uciekam korzystać póki dzieciaki śpią ;)

Pozdrawiam serdecznie, Aiden

4 komentarze :

  1. Uwielbiam takie dziergadełkowe rzeczy, decu malutkie i cudne, ogółem fantastycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twórczo i pracowicie tu u Ciebie. A mogłabyś coś na temat książki "Księgi Jakubowe" powiedzieć-nie znam, a lubię poczytać. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!