Wspólne dzierganie i czytanie.

Udostępnij ten post

Witajcie!
Wiem, że ostatnio nie pokazuję nic nowego poza środowymi postami, ale tak się złożyło, że szydełkowo robię prawie same duże rzeczy, a decou prawie całkiem poszło w kąt (aż się zastanawiam czy nie zrobić rozdawajki z resztką moich przydasi, bo szkoda żeby się zmarnowały*).
Dziś znów środa, więc pokażę Wam co u mnie ;)
Książkowo nadal "Księgi Jakubowe", a robótkowo? Sprułam kawałek koca, który pokazywałam Wam w zeszłym tygodniu i postanowiłam zrobić różnej grubości pasu półsłupkami nawijanymi :) Na razie mi się podoba, więc może już tak zostanie ;)


A w międzyczasie skończyłam kolorową chustę i obie książki z poprzedniego tygodnia ;)


Koc z kwadratów nadal "się robi", a ja się zastanawiam nad wzorem na kolejną chustę z tej nitki co wyżej (zostało mi akurat na drugą) i nie mogę znaleźć nic ciekawego. Może macie jakieś propozycje?

Dajcie znać co czytacie i robicie, bo bardzo jestem ciekawa! Szczególnie, że dla mnie często jest to inspiracja co by tu jeszcze zrobić / przeczytać ;)


Pozdrawiam wiosennie, Aiden

*chociaż może coś jeszcze ruszy, bo idzie do mnie przesyłka serwetkowo - drewienkowa.

17 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jak tak dalej pójdzie to drugą zrobię taką samą ;)

      Usuń
  2. Śliczna. Bardzo ładny wzór. U mnie jaśki - kolorowe, wesoluchne, w sam raz na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dzięki! Akurat słońce się pokazało :D

      Usuń
  4. O to tak jak u mnie - dzierganie wygrało z decou ;), tylko u mnie druty a nie szydełko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do drutów nie mam coś cierpliwości, a żałuję bo widziałam kilka fajnych chust :D

      Usuń
  5. Nie pozbywaj się przydasiów. Nigdy nie wiadomo, co może się przydać i kiedy najdzie nas wena :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że niedługo, bo szkoda mi tych wszystkich preparatów, które wyschną / skończy im się termin ważności itp.

      Usuń
  6. Świetne prace :-) Chusta piękna.
    Moja propozycja - http://www.ravelry.com/patterns/library/lizard-6
    Piękna, prosta i cudowna! Podoba mi się bardzo.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapisałam sobie link i na pewno kiedyś wykorzystam! Dzięki!

      Usuń
  7. Chusta bardzo mi się podoba kolorystycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, bo przez Męża nabrałam wątpliwości ;)

      Usuń
  8. Skoro idzie do Ciebie przesyłka serwetkow-drewienkowa, to decou na pewno ruszy. Chusta przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ruszy! Szczególnie, że obiecałam siostrze zrobić serducha ;) Ona niedługo przyjeżdża, a serducha w stanie surowym :P

      Usuń
  9. Piękna chusta. Ten wzór od dawna mi się podoba. Niestety w sprawie nowej chusty nie umiem pomóc, bo rzadko szydełkuję. Ja mam przydasie do decoupage sprzed jakichś 10 lat i wciąż liczę na to, że wrócę do tego zajęcia (chociaż nigdy nie robiłam zbyt wiele).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że zrobię tym samym wzorem tylko większym szydełkiem ;) Ja cały czas mam nadzieję wrócić do decou, ale jakoś się zebrać nie mogę ostatnio :(

      Usuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!