Wiosenna chusta szydełkowa

Udostępnij ten post

Witajcie!
Jakiś czas temu zaczęłam robić chustę Southbay Shawl, ale mój Mąż stwierdził, że to nie dla mnie tylko na pewno dla mojej siostrzenicy, bo z tej włóczki wygląda...dziecinnie. Posłuchałam Go i stwierdziłam, że faktycznie dla Zuzi na wiosnę będzie w sam raz dlatego chusta na najdłuższym boku ma nieco ponad 100cm, a wygląda następująco:



I wiecie co? Właśnie przymierzam się do zrobienia kolejnej (tym razem dla mnie) z tej samej włóczki, a co! 

Myślicie, że będzie ok? Czy rzeczywiście zbyt kolorowo? ;) Ciekawa jestem Waszych opinii ;)

Pozdrawiam serdecznie, Aiden

Ps.Zastanawiam się jedynie czy nie zrobić innym wzorem, ale nie mogę znaleźć nic rzucającego na kolana :(

26 komentarzy :

  1. Cudna :-) kolorki istnie wiosenne

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie dziecinna... ale świetna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli do jeansów, podkoszulka i trampek powinna pasować :D

      Usuń
  3. Piękna jest! A kolory wcale nie są tylko dla dzieci. Można ubrać jako rozjaśniający dodatek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do moich jeansów i ciemnych bluzek to akurat ;)

      Usuń
  4. Cudowna chusta.Kolorystyka piękna.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest super i założona do czarnych spodni i czarnego sweterka będzie pięknie wyglądać albo do innych stonowanych kolorów...ale cudo pozdrawiam Jola z Make Deccor:)))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam w ubraniach mało kolorowych rzeczy, więc do przełamania szarości kolorowa chusta akurat jest fajna ;) tak sobie myślę :)

      Usuń
  6. Może i faktycznie kolorki dziecinne, ale zależy co kto lubi. W każdym bądź razie chusta jest bardzo ładna i radosna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do przełamania szarości ubioru na wiosnę to akurat ;)

      Usuń
  7. Bardzo twarzowa chusta dla dorosłej dziewczyny jak Ty Basiu, również. Taka kolorowa, radosna. Poza tym fajny wzorek ażurkowy wydziergałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorki dziecięce ale może warto czasem wprowadzić do swojego życia trochę dziecięcej fantazji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, a i kolory się przydają. Szczególnie jak wiosna jest szarobura jak dziś ;)

      Usuń
  9. Mnie też podobają się takie kolory. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nie tylko mnie się podoba ;)

      Usuń
  10. Śliczne kolory - i Tobie na pewno również będą pasować :-)
    Życzę Ci, abyś znalazła wzór doskonały dla siebie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Co do wzoru to myślę, że zrobię taki sam tylko większym szydełkiem ;)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo :) Co do wzoru to myślę, że zrobię taki sam tylko większym szydełkiem ;)

      Usuń
  11. I bardzo dobrze, że tak kolorowo! W końcu mamy wiosnę ;))
    Śliczna chusta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt! A na wiosnę jest najlepszy czas na kolory!

      Usuń
  12. Chusta na pewno spodoba się siostrzenicy :) I na pewno w tych kolorach nie wygląda dziecinnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!