Jesienno - zimowa chusta i kilka słów o Yarnart Magic Fine

Udostępnij ten post

Witajcie!
Jakiś czas temu postanowiłam zrobić sobie jesienno - zimową chustę do owinięcia szyi (jak jest mi zimno w szyję to od razu cała marznę). Chusta miała być łatwa, szybka i...bezmyślna. Dokładnie chodziło o to, żeby dało się ją robić patrząc jednocześnie na bawiące się maluchy.
Wybór padł na granny shawl, włóczkę Yarnart Magic Fine (całkiem fajną na pierwszy rzut oka) i szydełko nr 4.

Czemu włóczka fajna na pierwszy rzut oka? 


Bo jest miękka i w miarę niegryząca (przy 50% zawartości wełny, drugie 50% to akryl), ale za to jest bardzo lekko skręcona (w pewnym momencie nitka "rozeszła" mi się w dłoni przy robótce i musiałam wiązać supełek, a w połowie drugiego motka miejsce wiązania nitki przez producenta wypadało tak niefortunnie, że w jest skok od granatowego do bardzo jasnego (czego na szczęście nie widać jak chusta jest zamotana pod szyją). 
Drugi raz jednak zastanowię się nad kupnem tej włóczki.

Z dwóch motków wyszła mi chusta o wymiarach ok. 150 cm (najdłuższy bok) x 60 cm (odległość do wierzchołka).




Jak Wam się podoba?


Pozdrawiam serdecznie, Aiden

6 komentarzy :

  1. Mi bardzo się podoba. Lubię takie kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kolory, na pewno cieplutko pod szyją, no i pierwsze zdjęcie - takie zaczarowane - robi wrażenie.
    Włóczki nie znam, ale jak z wełną, to pewnie bym się na nią nie zdecydowała, ze wzgl na "gryzienie" -moja szyja nie akceptuje wełny:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna chusta! Na pewno będzie Ci ciepło w szyję.

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja mam takie doświadczenia z tą włóczką... Najgorzej nabierało mi się oczka na druty - rozkręca się ten słaby splot i rwie się.
    Ale za to jakie kolory :-) Bajeczna jest Twoja chusta :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zimowa chusta jest cudna ! W pięknych kolorach i świetnie wykonana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chusta wiatrem na gałęziach podszyta...fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!