Wspólne dzierganie i czytanie.

Udostępnij ten post

Witajcie!
Dziś środa, więc nadszedł czas na wspólne dzierganie i czytanie.
Książka ta sama co w zeszłym tygodniu, więc nie będę jej opisywać, a powiem jedynie, że mi się podoba i mimo niewielkiej ilości czasu czytanie idzie mi dosyć szybko.
Co do dziergania to chciałabym Wam pokazać coś co robię już od jesieni, a po efektach nie widać. Wzór bardzo prosty i szybko się go robi, ale prułam kiedyś całkiem spory kawałek, bo nie byłam przekonana do połączenia wzoru z włóczką, ale po zastanowieniu zaczęłam robić od nowa ;) 

Włóczka: Alize Diva Batik kolor 3242. 
Wzór: South bay Shawlette - Lion Brand Yarn. 


Dodatkowo na zdjęciu moje świeże decoupagowe pudełko, które pewnie jutro pojawi się na blogu (jeśli uda mi się zrobić porządne zdjęcia). 

Jak Wam się podoba chusta? Mnie się podoba i myślę, że na wiosnę będzie w sam raz :)


Pozdrawiam serdecznie, Aiden

17 komentarzy :

  1. Chusta ma obłędne kolory. Wygląda naprawdę super, na wiosnę będzie super.
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Na początku nie byłam przekonana, ale teraz uważam, że jest całkiem fajna :) a na wiosnę akurat! Szczególnie, że to wiosenno - letnia nitka.

      Usuń
  2. Bardzo fajne, wesołe kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Od razu nasunęła mi się myśl, wiosenna chusta ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, wesoła chusta! Na lato też się nada. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chusta jest śliczna , piękne ma kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna chusta :-) Cudne kolory - będzie doskonała na wiosnę :-)
    Pudełko cudne!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chusta świetna, fajne kolorki, takie wiosenne :) A pudełko czadowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chusta kolorystycznie przypomina mi późne lato ;) takie przesycone owocem pachnące o błękitnym ogrzanym w słońcu niebie. Pudełko wygląda zgrabnie tak iście niedecupażowo ;) a to zaleta wielka francuskiego pieseła :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chusta ma piękne kolorki, takie wesołe !!Bardzo lubię chusty szydełkowe i też myślę o jednej zrobionej wzorem muszelkowym, jakoś tylko czasu na to mało ciągle...

    OdpowiedzUsuń
  11. Chusta z odrobiną wiosennego nieba jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  12. boskie kolory :) lubię otulać się takimi energetycznymi barwami

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!