Wspólne dzierganie i czytanie.

Udostępnij ten post

Witajcie!
Dziś środa, więc znów nadszedł czas na wspólne dzierganie i czytanie u Maknety.
Jeśli chodzi o czytanie to teraz na czytniku mam książkę "Źli Niemcy" Bartosza Wielińskiego.


"To książka o szaleńcach i ludziach wielkiej wiary. Zbrodniarzach i gorliwych wykonawcach rozkazów. Oportunistach i wizjonerach. Łączy ich to, że pogubili się w zaułkach dwudziestowiecznej historii. A także to, że byli Niemcami." - lubimyczytac.pl

Jeśli chodzi o dzierganie to u mnie nadal to samo - nadal próbuję skończyć koc i już niedługo się pochwalę całością.

A Wy co czytacie? A może tylko dziergacie?

Pozdrawiam serdecznie, Aiden
Ps. Tutaj możecie zobaczyć co czytałam w styczniu, a tutaj zapraszam Was na rozdanie :)

5 komentarzy :

  1. Mnóstwo pracy przy takim kocu - podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam tą książkę :) AKtualnie jestem w połowie ' Sześć lat później' Cobena . Pled jest rewelacyjny , wspaniałe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coraz większy jest Twój kocyk :-) I coraz piękniejszy.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Napatrzeć się na ten koc nie mogę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!