Walijski buldog francuski czyli pudełko decoupage.

Udostępnij ten post

Witajcie!
Dziś chciałabym Wam pokazać moje pudełko z serwetką, którą jakiś czas temu dostałam od siostry z Walii. Serwetka długo czekała na wykorzystanie, bo było mi jej szkoda, ale w końcu postanowiłam coś z nią zrobić i w ten sposób powstało przecierane pudełko na drobiazgi.




Jak Wam się podoba? 


Niedługo postaram się pokazać koc, który służy jako tło do zdjęć pudełka, a któremu muszę jeszcze zrobić obramowanie i pochować kilka niesfornych nitek ;)




Pozdrawiam serdecznie, Aiden

14 komentarzy :

  1. Już wczoraj zauroczyłam się tym pudełkiem, pokazanym na zdjęciu razem z chustą, ale dzisiaj zdjęcia z bliska powodują jeszcze większy zachwyt. Czadowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejku jakie piękne pudełeczko !!! A Pled wow wygląda już czadowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pudełko! A ja niecierpliwie czekam na zdjęcia kocyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne pudełko :-) Świetny piesio :-)
    Tło - doskonałe!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. pudełko super, a kocyk cudo::)))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Pudełko świetne, natomiast tło - pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne pudełko, a kocyk zapowiada się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ekstra :) :) :) takiego psa to ja jeszcze nie widziałam ;) ekstrawagancki ;) i uroczy

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne pudełko. Pieszo i te okulary super wyglada.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Buldog ekstra!
    BTW robię taki sam koc i też zostało mi obramowanie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!