Szydełkowe inspiracje - sukienki z elementów

Udostępnij ten post

Witajcie!
Jakiś czas temu postanowiłam zrobić sobie szydełkową sukienkę. Postanowienie poszło w las, ale kilka wyszukanych pomysłów zostało, więc chciałabym Wam dziś pokazać kilka znalezionych przeze mnie inspiracji na szydełkową sukienkę z elementów. Większość z nich jest dość łatwa i spokojnie można je zrobić. 

(link)


(link)


(link)

(link)

(link)

Jeśli kiedyś zdecyduję się jednak robić sukienkę to pewnie będzie to pierwsza albo druga.

A Wam która się najbardziej podoba?

Pozdrawiam serdecznie, Aiden

8 komentarzy :

  1. Na tych chudzinach to wszystkie fajnie wyglądają:).

    OdpowiedzUsuń
  2. To fakt. Może dlatego odeszła mi chęć zrobienia? Wolałabym nie wyglądać jak dobrze zawinięty baleron ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale kiecki! Genialne! Tylko trzeba do nich mieć idealną figurę... Ale można zacząć od zrobienia poncha ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie najbardziej podoba się pierwsza. Druga ma moim zdaniem za duże dziury między elementami.

    OdpowiedzUsuń
  5. O wow uszyć taką sukienkę to dopiero wyczyn :) Ta druga propozycja jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne isnpirację na szydełkowe sukienki , jednakże ja nie wyglądam w nich zbyt dobrze:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie 1, 2 i 3 są extra :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!