Wspólne dzierganie i czytanie.

Udostępnij ten post

Witajcie!
Dziś środa, więc nadszedł czas na wspólne dzierganie i czytanie z Maknetą.
U mnie w tym tygodniu na czytniku nadal "Jeden z nas. Opowieść o Norwegii".


"Jeden z nas to opowieść o sprawcy masakry na wyspie Utøya i jego ofiarach: dwóch siostrach, Irakijkach spod Oslo, które nie mogły się doczekać wyjazdu na letni obóz AUF, młodzieżówki Partii Pracy, i o grupce chłopaków z Tromsø na północy Norwegii. Nie wszyscy wrócili do domów. Autorka szuka odpowiedzi na pytania, które wszyscy sobie zadajemy: jak mogło dojść do tak okrutnej zbrodni?" - www.lubimyczytac.pl 

A w kwestii dziergania nadal się wiele nie zmieniło i próbuję skończyć swój koc z elementów (mam nadzieję, że mi się to uda do końca miesiąca).
A Wy co ostatnio przeczytaliście?

Pozdrawiam serdecznie, Aiden

PS. Zapraszam serdecznie na rozdawajkę. Szczegóły tutaj.

21 komentarzy :

  1. Twoje dzierganie koca to nie lada wyczyn. Rozmiary zachwycają!
    A książkę czytasz chyba dosyć trudną - tak mi się wydaje. Ja ostatnio czytam "Dzieci wolności" Paulliny Simons. Jest ona jakby początkiem trylogii jaką już kiedyś czytałam: "Jeździec Miedziany", "Tatiana i Aleksander" i "Ogród letni". Rewelacja! Akcja toczy się w ZSRR podczas II wojny światowej, a później w USA.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siostra mi kiedyś polecała "Jeźdźca miedzianego", ale jeszcze się nie zabrałam. Co do aktualnej książki, to jest dosyć trudna i nieco przerażająca.
      Dziękuję za pochwałę koca - mam nadzieję, że już niedługo koniec ;)

      Usuń
    2. Witajcie jeżeli chodzi o psarkę Paulline Simons to polecam Tully. Książka opowiada o losach dziewczyny,która zostawiona sama sobie boryka się z trudnościami losu. Brzmi strasznie ale książka bardzo wciągająca. Twój koc jest przepiękny

      Usuń
  2. Koc z elementów, to nie lada wyzwanie! Ale efekt będzie śliczny! Trzymam kciuki za jego wykończenie!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie już wygląda Twój koc z elementów :-) Trzymam kciuki, aby udało Ci się go skończyć zgodnie z planem.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam za ten koc. Ja mam tez zamier robic koc, jednak znacznie prostszy...

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocyk wygląda super :)
    Ja niestety nie mam takiej cierpliwości :(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie miałam, a teraz dłubię ;)

      Usuń
  6. Rób szybko bo zapowiada się fantastycznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się, ale łączenie chyba trwa najdłużej ;)

      Usuń
  7. Ale super koc! Tylko tej kawy nie wylej:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piekny koc ! Mnie marzy się już kolejny, z akrylowej włóczki mocno skręconej lub bawełnianej. Ja ostatnio przeczytałam 'Dziewcyzny z Okładki' a teraz jestem w trakcie 'Sześć lat później' Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam w planach kolorowy w paski z drops Cotton light :) a tego robię z jeansu czyli mieszanki bawełny z akrylem :)

      Usuń
  9. Gdy co środę tu i ówdzie widzę koce z elementów, znów wraca mi ochota na zrobienie haftem pętelkowym narzuty na łóżko w podobnym stylu, ale to byłaby praca na lata.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lektura na pewno przejmująca, czasem myślę o tym człowieku (?) i o tym, jak sądy się z nim cackają. Jestem przeciwna karze śmierci, bo ta kara, w razie pomyłki, jest nie do cofnięcia, ale dożywocie byłoby odpowiednią karą. Współczuję nie tylko rodzinom ofiar, ale i rodzinie Breivika.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!