Różana szkatułka.

Udostępnij ten post

Witajcie!
Dziś pokażę Wam kolejną pracę decou - tym razem miało być prosto i elegancko, ale...pokropić i tak musiałam ;)
Motyw oklepany, ale musiał pasować do komódki, którą pokazywałam jakiś czas temu (o tutaj).
Dodałam uchwyt, żeby nie było pusto - miałam dodać jeszcze nóżki, ale za nic nie chciały się trzymać, więc zrezygnowałam ;) 
Całość prezentuje się tak:






Mnie się podoba, a Wam?

A teraz idę dziergać kółka do narzuty ;) Może uda mi się ją niedługo skończyć. Trzymajcie kciuki!

Pozdrawiam serdecznie, Aiden

22 komentarze :

  1. Szkatułka jest przepiękna ! Idealne połączenie kolorów. Trzymam kciuki oczywiście za dzierganie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też się bardzo podoba. Ta serwetka , Twoje kropeczki i kolor bejcy, fajnie grają ze sobą.:)
    Pozdrawiam. I wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wszystkiego najlepszego :)

      Usuń
  3. Mnie też się bardzo podoba. Ta serwetka , Twoje kropeczki i kolor bejcy, fajnie grają ze sobą.:)
    Pozdrawiam. I wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna i bardzo dużo uroku i elegancji ta gałeczka jej daje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mój mąż twierdzi, że uchwyt jak od szafy ;)

      Usuń
  5. Piękna, stylistycznie bardzo angielska, chyba przez te róże :)Ale pokropiłaś delikatnie i oszczędnie, rozumiem, bo nie wiem czy w takim przypadku umiałabym się powstrzymać.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też najchętniej bym zaproponowała, ale bałam się , że przesadzę ;)

      Usuń
  6. Cudowna szkatułka!!! Wspaniale wykonana!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne róże ;) Szkatułka ponadczasowa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna szkatułka, bardzo klimatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna szkatułka, wspaniałe wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. I mnie się taka podoba! jak koroneczka taka delikatna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezwykła delikatność i wdzięk! Pogratulować wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ech....pięknie pokropione))
    pozdawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna, elegancka szkatułka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!