Marudzące podsumowanie roku.

Udostępnij ten post

Witajcie!
Wszędzie teraz na blogach podsumowania, a ja patrząc na mijający rok mam wrażenie, że nie zrobiłam nic - to pewnie przez tą pogodę i lekkie przeziębienie jakie mnie dopadło, ale mimo wszystko jest to męczące. Mam nadzieję, że szybko przejdzie i znów będę mieć siłę i energię do maziania i machania szydełkiem! Szczególnie, że koc się sam nie zrobi, a i nagroda rozdawajkowa się szykuje ;) 
Patrząc w statystyki mam wrażenie, że jednak przesadzam i coś w ciągu tego roku zrobiłam skoro zamieściłam ponad 90 postów. 

Zmalowałam kilka komódek:


Kilka całkiem sporych kufrów:



Trochę mniejszych pudełek i herbaciarek...












Wymachałam szydełkiem koce:

i dwa dziecięce kocyki, które się jednak nie załapały na bloga ;)
Pierwszy raz robiłam coś szydełkowego do ubrania i maskotkę z której jestem zadowolona:

No i przeczytałam 58 książek, a to wszystko przy dwójce małych dzieci.
Jednak chyba coś zrobiłam w tym roku...

Pozdrawiam serdecznie, Aiden

15 komentarzy :

  1. Oj zrobiłaś, i to dużo! Ładne te Twoje tegoroczne prace! Szydełkowy jamniczek jest cudny! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i nawzajem wszystkiego najlepszego!

      Usuń
  2. Brawo! :-) 90 postów to przecież pokaźna sumka. A do tego jak jeszcze przeczytałam na końcu o dwójce dzieci to brwi mi podeszły do góry ze zdumienia. I podziwu. A szydełkowe koce - piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Tak, dwóch urwisów i to w wieku dosyć wymagającym, bo jeden ma 3 lata, a drugi rok i 3 miesiące ;)

      Usuń
  3. I co?..... mało Ci jeszcze?
    Mało kto może poszczycić się taką ilościa prac i do tego tak pięknych;)))
    Zazdroszczę talentu i pozdrawiam serdecznie;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Powiem szczerze, że jak patrzyłam jak mi ten post rośnie w zdjęcia to stwierdziłam, że jednak chyba coś zrobiłam ;)

      Usuń
  4. Kobito tyle postów,tyle robótek i ty narzekasz! Te komódki są genialne, szczególnie wpadła mi w oko ta z pawiami,jest genialna! Do siego 2016!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobiłaś, zrobiłaś... I to bardzo dużo! :) Tych książek to leciutko zazdroszczę, mi na taką ilość zdecydowanie zabrakło czasu.

    Na Nowy Rok życzę całej masy twórczych planów i ich realizacji w 100 %, spełnienia wszystkich marzeń, radości moc! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się staram czytać w każdej wolnej chwili, więc trochę ich było, ale i tak chciałabym żeby ich było więcej :)
      Wszystkiego dobrego!

      Usuń
  6. O rany boskie ile pięknych prac !! Szkatułka z balonami i komoda z Pawiem po prostu cudo !!Buziaczki i Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) komoda stoi u mnie na robótkowym biurku :)
      Wszystkiego najlepszego ;)

      Usuń
  7. Aiden, dobrego i twórczego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Basia, fajna retrospekcja.
    Im dalej tym prace ładniejsze! Brawo za różnorodność!
    I dobrego roku!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!