Duża bombka zdobiona od środka - decoustrofka.

Udostępnij ten post

Witajcie!
Dawno nie było na blogu żadnego decoupagu, więc postanowiłam to nadrobić i pokazać Wam dziś najbardziej nieudaną bombkę sezonu, która jednak ma swój urok...a przynajmniej tak mi się wydaje ;)
Pierwszy raz zdobiłam tak dużą bombkę od środka i to na dodatek przy pomocy serwetki - niestety nie udało mi się uniknąć niewielkich zmarszczek, których już nie dało się zlikwidować papierem i widać, że nie do końca wygląda to tak jak powinno.
Tył natomiast skopałam całkowicie i żeby nieco to zatuszować nałożyłam nierównomiernie pastę strukturalną i pokryłam czerwonym brokatem (na przodzie także jest brokat, ale na zdjęciach go nie widać).
U góry przy zawieszce planuję dać jeszcze czerwoną kokardę i postawić całość gdzieś u mnie na roboczym biurku jako dekorację i przestrogę w jednym.







Pozdrawiam serdecznie, Aiden

Ps. Nie wiem jak u Was, ale ja mam wrażenie, że zamiast na Pasterkę w te Święta powinno iść się ze Święconką, bo za oknem wiosna!

12 komentarzy :

  1. No jakoś tak wyszło, że wiosna panie dzieju ;)
    Ja nie wiem co się kobietko siebie czepiasz, dla mnie bombastyczna :)
    pozdrawiam cieplutko i życzę Ci i całej Twojej rodzince radosnych, spokojnych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Bombeczka super :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie....katastrofy nie widać. Resztę wstążka przykryje i będzie bardzo fajna. A że Ty to widzisz i serce boli?...Wszystkie tak mamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, że nie tylko ja jestem przewrażliwona ;) Rzadko kiedy jestem zadowolona z tego co mi wyszło :)

      Usuń
  4. Ja tam zmarszczek nie widzę a bombeczka wyszła pieknie. Uwielbiam motywy z ptaszorkami i dla mnie jest rewelacyjna. Buziaki i wesołych świat.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że Ci się podoba! Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne! Widać talent :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobrze, że tył spaprałaś, boś go teraz pięknie zrobiła, bardzo mi się podoba! Basiek, kochana Ty nasza, zdrowych i spokojnych Świąt Wam życzę!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!