Wspólne dzierganie i czytanie z Maknetą.

Udostępnij ten post

Witajcie!

Dziś środa, więc czas na wspólne dzierganie i czytanie z Maknetą.
U mnie robótek wyzaczynanych kilka, a i książek chyba tyle samo, jednak najczęściej dłubię ostatnio elementy do koca wzorem sunburst granny, a książka na dziś to "Sedinium" Leszka Hermana

"W spokojny, piątkowy wieczór, w samym centrum miasta zapada się parking podziemny niedawno wzniesionego biurowca. Katastrofa budowlana odsłania nieznane podziemia, w których od końca wojny stoi wrak niemieckiej, wojskowej ciężarówki. Za, podziurawioną kulami szybą szoferki tkwi trup kierowcy, a na pace znajduje się ładunek, który wywraca do góry nogami spokojne życie kilku osób – architekta, który musiał się tutaj znaleźć z racji pełnionej funkcji, dziennikarki, która, zostając po godzinach w redakcji, mimowolnie stała się uczestniczką wydarzeń oraz potomka starej, pomorskiej rodziny, który na wieść o katastrofie przybywa do miasta swoich przodków." - http://muza.com.pl/

Pozdrawiam serdecznie, Aiden

Ps. Jak myślicie koc lepszy w rozmiarze dziecięcym czy dużym? ;)

11 komentarzy :

  1. Ciekawa jestem koca, bardzo mi się podobają takie z łączonych, kolorowych elementów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka jak najbardziej w moim guście i do tego polskiego autora. Nie znam-bardzo mnie zaskoczyłaś, muszę ją koniecznie zdobyć!
    A kocyka jeszcze nigdy w życiu nie zrobiłam....wszystko przede mną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdziłam na LC, ale tomisko...800 stron !
      Daj znać, czy warto :))

      Usuń
    2. Fakt, maleństwo to nie jest ;) Też jestem ciekawa, bo zapowiada się całkiem fajnie

      Usuń
  3. rozmiar duzy koca koniecznie. Dziecko rośnie i czym się będzie okrywało?
    Zacikawiłaś mnie ksiązką

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW, zapracowana jesteś. Mi się wydaje, że koc powinien być duży.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przy dużym kocu więcej roboty ale za to służy wiele lat.
    U mnie małe, dziecięce kocyki zalegają teraz w szafie i nie wiadomo co z nimi zrobić. ..

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm, książka już mnie zainteresowała a koc koniecznie duuuży!

    OdpowiedzUsuń
  7. Koc oczywiście w dużym rozmiarze - o ile chęci i cierpliwości Ci wystarczy. Powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!