Jamniczy cudak czyki szydełkowy pies.

Udostępnij ten post

Witajcie! 
Jakiś czas temu mój Tatuś zażyczył sobie szydełkowego jamnika (bo zobaczył polubiony przeze mnie post w jakiejś grupie na facebooku), więc postanowiłam mu zrobić jamnika na imieniny. Nie mogłam znaleźć już tamtego postu, ale znalazłam za to wzór na jamnika na blogu Stip & Haak (którym mimo, tego że jest po holendersku jest bardzo zrozumiały) i tak powstał ten dziwaczny jamnik ;)
Dawno żadna robótka nie dała mi tak w kość jak ten niewielki zwierzak ;) 
Robiłam podwójną nitką i okazało się, że będzie mało, więc postanowiłam brązowemu psu dorzucić trochę białego, ale...białego też było mało, więc łapki ma szare ;)






Przemilczę to ile razy wbiłam sobie igłę w palec próbując go zszyć! Zszywanie maskotek zwykłą igłą nie jest najsensowniejszym pomysłem ;)

Jak Wam się podoba taki cudak? 

Na pewno w oryginale autorki wzoru jest dużo ładniejszy, ale jak na moje początki z maskotkami nie jest chyba najgorszy, prawda? 
Mnie się podoba! 

Pozdrawiam serdecznie, Aiden

Ps. Podziwiam wszystkie dziewczyny, które szydełkują maskotki, bo to naprawdę ciężka robota ;)

21 komentarzy :

  1. Bardzo zabawny ten jamnik! :))) Podziwiam i domyślam się, że to ciężka robota - tworzenie, szycie maskotek.. Gratulacje zatem, że wytrwałaś do końca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Cieszę się, że się podoba :)

      Usuń
  3. Przesłodki ten jamniczek. Wspaniałe dzieło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jamniczek jest po prostu prześliczny;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodziak. Jaki ma śliczny ogonek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę za bardzo z przodu się doszył, ale ciii...;))

      Usuń
  6. Jako posiadaczka jamnika mówię TAK dla takiej maskotki! Uroczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cieszę się bardzo, że posiadaczka jamnika twierdzi, że jest ok! :)

      Usuń
  7. Bardzo sympatyczny jamniczek. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak nam się podoba :) Jest boski! Chętnie go przygarnę do mojego stadka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczy! I charakterny! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. mam słabość do jamników, sama mam jednego w domu, a ten mi się bardzo, bardzo podoba:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!