Szydełkowe inspiracje - maskotki.

Udostępnij ten post

Witajcie!
Nie było mnie kilka dni, ale nie dlatego, że nic nie robię, a dlatego, że większość rzeczy robię na prezenty, więc nie mogę pokazać. Oprócz prezentów robiłam też szydełkowego królika dla mojego starszego dziecka (ale złamałam szydełko i mam przerwę), więc postanowiłam pokazać Wam kilka szydełkowych maskotek (a przy okazji zapisać sobie w jednym miejscu kolejne do zrobienia). 

Na początek króliczki, które złamały mi szydełko! A raczej jeden z nich. U mnie aktualnie jest to tylko pół króliczka, ale od razu mogę Wam napisać, że robi się je bardzo fajnie, a opis jest zrozumiały i czytelny.


Następnie króliczek, którego zamierzam zrobić dla...siebie. A co! W końcu potem można mu dorabiać różne sukienki i znów jest zajęcie ;)


Kolejna będzie sówka, którą już kiedyś zrobiłam z resztek. Bardzo łatwa, szybko się ją robi i spokojnie wystarczą na nią resztki włóczki z innych projektów. 



Nadszedł czas na...jamnika. Kiedyś mój Tato zażyczył sobie po jednym egzemplarzu każdej maskotki jaką będę robić (pod warunkiem, że nie będzie różowa), a po jakimś czasie zobaczył w jednej z facebokowych grup jamnika i zażyczył sobie pieska. Będzie go miał! Co prawda mój będzie pewnie w jednym kolorze, ale wzór się przyda ;)


Następne będą małpki z dużymi stopami. Ta ruda podbiła moje serce! 


A na koniec dwie kolejne zabawki, które chyba ryzykownie publikować obok siebie, ale może nie dojdzie do tragedii...




Mam nadzieję, że podobają Wam się powyższe inspiracje - kolejny post tego typu będzie o ozdobach choinkowych i ukaże się całkiem niedługo.

Pozdrawiam serdecznie, Aiden

Ps. Za nic w świecie nie jestem w stanie wyśrodkować zdjęć - w końcu dziś piątek trzynastego (mam nadzieję, że później uda mi się to poprawić. 


16 komentarzy :

  1. Króliki mistrzostwo świata- wyjęła bym je z ekranu i przytuliła - takie słodkie. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt! Króliki są super słodkie. Nawet mój bez uszu, nóg i ogona już jest fajny ;)

      Usuń
  2. Ojejku króliczki są mega śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne inspiracje ;) Chyba nie mogę się zdecydować, który przytulaczek fajniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie inspiracje są boskie;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne maskotki, każde dziecko przygarnęło by takiego pluszaka do przytulania:)
    Pozdrawiam
    http://inspirellodecoupage.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!