Retro czyli pudełko mocno postarzone

Udostępnij ten post

Witajcie!
Dziś miałam napisać październikowe podsumowanie czytelnicze, ale postanowiłam pochwalić się Wam kolejnym pudełkiem ;)
Znów pudełko z eko - deco (o to) i papier z ITD (o ten), bejca, biała farba i bitum. Tym razem dodatkowo odbiłam szablon z różą na przodzie i w środku na wieczku (czemu oczywiście nie zrobiłam zdjęć). Całość wygląda tak:







Czeka mnie jeszcze wkręcenie zewnętrznych zawiasów, bo jeden z oryginalnych jest słabo zamocowany i nie trzyma zbyt stabilnie, a szkoda, żeby całość się rozpadła z powodu kiepskiego zawiasu.

Mam nadzieję, że całość Wam się podoba ;)


Na samym początku zamierzałam jeszcze przykręcić zapięcie, ale potem okazało się, że nieco za wysoko odbiłam różę na przodzie i zapięcie się nie zmieści (tak to jest jak się szablonów i masy używa raz na rok)  ;)
Pozdrawiam serdecznie, Aiden

13 komentarzy :

  1. Pudełko, oj super! Retro styl kapitalny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejne w szarościach, you make me sad :) :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ostatnio wszystko szare bure :P

      Usuń
  3. Śliczne pudełko w stylu retro! Ten styl zawsze jest pełen uroku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Cieszę się, że się podoba! :)

      Usuń
  4. Piękne pudełko! A jednak coś robisz, hehe! :-***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robię, robię, ale bez przekonania. Buziaki!

      Usuń
  5. Się podoba! nawet bez zamknięcia... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff...to super. Miałam w planach zamknięcie i narożniki, ale narożniki bez zapięcia mało pasują ;)

      Usuń
  6. Piękne jest to pudełeczko !!! :)) Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!