Trochę wcześniej niż zwykle...

Udostępnij ten post

Witajcie!
Wiem, że jeszcze nieco wcześnie, ale postanowiłam zaszaleć między pudełkami i ozdobiłam...bombkę. Zresztą pierwszy raz zdobiłam bombkę od środka i to na dodatek z użyciem papieru ryżowego, a nie serwetki. Na szczęście papier był skory do współpracy i nie było tak źle, oprócz tego, że zapomniałam o kropkach przed białą farbą i musiałam zmywa ć(co niestety nieco widać).
Bombka akrylowa 13,5 cm średnicy, kropki czerwone i zielone, biała farba i papier ryżowy ITD Collection (nr R775).


Zdjęcia tylko dwa, bo ciężko zwykłej, prostej bombce zrobić ich więcej ;) Dodatkowo, na zdjęciach nie widać wstążki, a jest! Czerwona! Jeszcze bez kokardki, bo zastanawiam się jak ją umocować i czy nie zmienić wstążki na złotą. 

Jak myślicie jaka wstążka będzie najlepiej pasować?


Pozdrawiam serdecznie, Aiden

Ps. A bombka ze wstążeczką prezentuje się tak:



10 komentarzy :

  1. Prześliczna bombka, chciałoby się taką mieć na choince. Ja uważam, że czerwona będzie najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej jaka ładniutka. Sliczna jest. będzie piekną ozdobą choinki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na choince pewnie nie zawiśnie, bo choinka malutka, a bombka ma ponad 13 cm średnicy ;)

      Usuń
  3. Ładna! Będzie dumnie wisieć na choince ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna bombka z uroczymi elementami ozdobnymi......dużo jeszcze muszę się nauczyć, aby takie efekty osiągać. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Co tu wiele gadać....pisac znaczy sie ....piękna;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!