Prosta i elegancka herbaciarka.

Udostępnij ten post

Witajcie!
Dziś chciałabym Wam pokazać moją (chyba) pierwszą czystą pracę ;) Przeważnie chlapię, ciapię i postarzam, ale teraz postanowiłam zrobić coś delikatnego i eleganckiego ;)
Dół to bejca, a góra to biała farba, papier ITD Collection nr D0518M, i półperełki. Miałam dodatkowo montować zapięcie, ale tak wydaje mi się lepiej. A w przypadku wykorzystania pudełka jako szkatułki na drobiazgi można spokojnie domontować jakieś ładne zamknięcie. 
Całość prezentuje się tak:







Zdjęcia nie są najlepszej jakości, ale niestety pogoda nie sprzyja fotografowaniu,

Jak Wam się podoba taka herbaciarka?


Mnie się podoba, mimo braku przetarć i kropek ;)
Pozdrawiam serdecznie, Aiden

9 komentarzy :

  1. Jaka elegancka i delikatna herbaciarka. Zakochałam się w niej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie piekna, skromna elegancja. ładnie wyszło. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna. Koraliki dodają jeszcze elegancji ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całość prezentuje się herbaciano, o elegancji nie wspomnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna! A właśnie dzisiaj szukałam Twojego bloga, bo pamiętam że zapadł mi w pamięci i chciałam fotografie znów pooglądać, pozdrawiam DecuPUG :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!