Kolejne maleństwo czyli ptasie postarzanie.

Udostępnij ten post

Witajcie!
Tym razem znów pokażę Wam maleństwo czyli kolejne pudełeczko od Eko-Deco, które ozdobiłam papierem z ITD Collection (o tym). Znów postawiłam na przecierki, kropki i postarzanie czyli to co lubię najbardziej. Na dodatek z efektu końcowego jestem bardzo zadowolona i cały czas się zastanawiam czy zostawić to pudełeczko dla siebie czy może zrobić je nagrodą w rozdawajce ;)
Całość najpierw zabejcowałam, potem przetarłam zieloną i różową farbą, a na koniec przetarłam białą farbą. Oczywiście pomiędzy farbami szalałam z papierem ściernym i to całkiem porządnie. Wieczko doczekało się białych kropeczek, a boki odbitego stempla z napisami (napisy też przetarłam papierem, a co!), ranty pudełeczka zdarłam prawie/całkiem do drewna, a całość polakierowałam półmatem, który wygląda jak mat. 
Całość prezentuje się następująco:






A tu jeszcze jedno zdjęcie w nieco innym świetle (w tle coś czym zamierzam rozweselać zimę czyli moja tworząca się szydełkowa chusta): 


Pozdrawiam serdecznie, Aiden

15 komentarzy :

  1. Brawo!!!!!!!!!!! efekt końcowy super, uwielbiam przecierki i papier ścierny ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! I nawet jak czasem próbuję zrobić coś bez przetarć to i tak są przecierki! ;)

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba - takie pudełeczko z duszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie wyszło ! Ptaszorki słodkie i bardzo naturalne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Magiczne, zimowe pudełeczko! Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne, bardzo mi się podoba pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne to pudełko, chyba dzięki pięknym ptaszkom, pismo z boku też świetnie wygląda , lubię takie klimaty

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne! Bardzo klimatyczne...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!