Jesienno - zimowe drobiazgi.

Udostępnij ten post

Witajcie!

Dziś jeszcze drobiazgi, a następny post z decou mam nadzieję będzie z czymś większym, bo pomysł już mam, materiały też - gorzej z czasem ;) Dlatego też na blogu ostatnio same drobiazgi ;)
Dziś chciałabym Wam pokazać serduszko z wrzosami, które już wisi w kuchni (na drugim zdjęciu już w miejscu docelowym), a zrobione jest bardzo prosto. 
Biała farba, papier z wrzosami (ITD R246) i sporo bitumu, a potem tylko wstążeczka i kokardka - osatanio lubię takie szybkie i łatwe prace.



Drugim maleństwem jest bombka i to rzeczywiście jest maleństwo, bo ma może 6-7 cm średnicy i akurat do niej pasują wycięte z papieru (ITD S191) ptaszki, z którymi mam nadzieję zrobić jeszcze kilka bombek w tym roku ;)



 Coś mi się wydaje, że w tym roku większość bombek będzie mieć kropki i taki lekki retro klimat.

Co myślicie o tych drobiazgach? Mogą być czy wyszły zbyt smutne?


Pozdrawiam serdecznie, Aiden

8 komentarzy :

  1. Ooo, bombki! Moja dostawa już w drodze, najwyższa pora! A Twoje cudne w tej prostocie, serduszko równie urocze!
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tym roku planuję tylko kilka bombek, bo mam jeszcze z tamtego roku przecież, a to głównie dla nas :)
      Miłego dnia!

      Usuń
  2. Urocze drobiazgi, wcale nie są smutne. Są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe są! Bardzo lubie motywy ptaszkowe ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie właśnie retro jest naj ! więc mnie się podoba , kropek nigdy za wiele :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne ozdoby, szczególnie biała zawieszka z sercem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne! I wcale nie są "smutne". Trzeba brać pod uwagę, że będą wisiały na zielonym drzewku, co zdecydowanie zmieni ich charakter na weselszy ;)
    Od jakiegoś czasu obserwuję Twojego bloga i bardzo mi się podobają rzeczy, które robisz i sposób, w jaki piszesz :) Dlatego chciałam Cię nominować do blogowej nagrody Liebster Blog Award i zaprosić do zabawy :D Szczegóły są na moim blogu, jakbyś miała ochotę spróbować ;)
    Gorąco pozdrawiam!


    OdpowiedzUsuń
  7. Lawendowe serduszko wyszło bardzo ładnie :)
    Natomiast na bombce wg mnie kropeczki troszkę zagłuszyły motyw..
    Drobiazgi same w sobie fajne są oczywiście... i klimaty vintage też są w porządku :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!