Jak w supermarkecie czyli Święta w październiku

Udostępnij ten post

Witajcie! 
U mnie w tym roku jak w supermarketach, a nawet wcześniej, bo tam dekoracje Świąteczne pojawiają się w listopadzie, a u mnie jeszcze w październiku ;) Mam takie dziwne wrażenie, że w listopadzie i grudniu nie będę mieć serca do decou, więc powolutku dłubię sobie jakieś zimowe i  świąteczne drobiazgi ;) Tym razem z puszki po kawie zrobiłam sobie zimową puszkę na pędzle i inne przybory, które trzymam na biurku ;)




Do ozdobienia puszki użyłam dwóch papierów z ITD Collection, a mianowicie papier soft S049 i pokazywany już przeze mnie papier S191 (po obu stronach motywu z S049 są motywy z S191, ale zdjęcie jest tylko z jednej strony).

A przy okazji zrobiłam kolejną bombkę (pewnie ostatnią bombkę decou w tym roku) z wykorzystaniem papieru R775.




Jak widzicie u mnie w tym roku Święta będą w stylu retro ;)

Podobają Wam się takie drobiazgi? A może wolicie czyste i błyszczące ozdoby na Święta?


Pozdrawiam serdecznie, Aiden

17 komentarzy :

  1. Ja też zaczynam po cichutku robić świąteczne dekoracje, a oglądając Twoje bombki chyba też się w tym roku na takie skuszę. Muszę się szybko decydować bo czasu mało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pewnie ozdób decou nie będę robić już zbyt wiele, bo mam z zeszłego roku jeszcze trochę ;) Ale mam nadzieję, że uda mi się zrobić trochę szydełkowych śnieżynek i bombek :)

      Usuń
  2. się nie znam, ale bombki są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczności- cieplej się zrobiło mimo deszczu za oknem :)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba :) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Przepiękne! :) Lepiej zrobić troszkę wcześniej niż nie zrobić wcale, ja rok temu zostawiłam świąteczne dekoracje na koniec i w efekcie nie zdążyłam. Muszę się w tym roku poprawić! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego w tym roku zaczęłam wcześniej ;)

      Usuń
  5. Motyw na puszce śliczny. Koroneczka pięknie dopełnia całość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są Twoje prace!
    Ja lubię święta kolorowe i na bogato ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. oj muszę w tym roku przysiąść i swoje bombeczki poczynić na święta, bo co roku tak sobie planuję i nici z tego...

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne, świąteczne akcenty ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tam lubię retro, w każdej ilości :) podobają się!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne prace! Ja uwielbiam świąteczne ozdoby i ciężko mi wyważyć, które lubię bardziej, ale chyba jednak stawiałabym na retro. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!