Duet idealny czyli przecierane maleństwo.

Udostępnij ten post

Witajcie!
Dziś chciałabym Wam pokazać pudełeczko, które baaardzo mi się podoba. Bazę stanowiło pudełko zamówione w Eko - Deco (a dokładniej to), które mnie zauroczyło podczas przeglądania asortymentu - jest idealne do przechowywania małych wycinanek ze sklejki, które aktualnie są potrzebne, a przy okazji nie zajmuje dużo miejsca na stole (co z moją niewielką ilością miejsca na decou jest bardzo ważne). 
Z motywem nie było problemu, bo już od jakiegoś czasu miałam ochotę wykorzystać papier (coś ostatnio jestem leniwa i nie chce mi się męczyć z serwetkami) z ITD Collection oznaczony jako R742 czyli bardzo fajny wzór lawendy w wersji vintage. Do całości dobrałam oczywiście przecierki i kropeczki i niewielki stempel z napisem "with all my love". 
Całość prezentuje się następująco:










Jak Wam się podoba takie maleństwo? 


Miłego weekendu, a ja uciekam do łóżka chorować dalej (dobrze, że w weekend kiedy Mąż może się dzieciakami zająć).


Pozdrawiam serdecznie, Aiden

7 komentarzy :

  1. Urocze pudełeczko! Zdrówka życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne maleństwo na drobiazgi:)
    Dużo zdrówka:) wygrzej się porzadnie, aby przez weekend chorobsko przepadlo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełeczko wielkiej urody!
    Zdrowia życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pudełeczko,bombki też prezentują się okazale,ja za moje jeszcze nie zabrałam się...

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne, wygląda uroczo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!