Zrobiłam sobie* komplet jesienno - zimowy

Udostępnij ten post

Witajcie!
Na samym wstępie chciałam podkreślić, że jest to MÓJ jesienno - zimowy komplet, a dlaczego tak? Przekonacie się za chwilę! ;)
Kupiłam jakiś czas temu 3 motki włóczki z której miała powstać prosta chusta na drutach, ale jakoś mi zeszło z jej robieniem, aż włóczka zmieniła przeznaczenie i stała się moim jesienno - zimowym kompletem. 
Czapka, która wyjątkowo mi się podoba (nie lubimy się zbytnio z czapkami) i w której nawet będę chodzić - zrobiona słupkami i wykończona dwoma rzędami półsłupków.
Rękawiczki bez palców - zrobione w sumie jak czapka, a inspirowane tym opisem.
I najprostszy na świecie komin - tuba ;) 




Na sobie zdjęć nie mam, ale za to nadszedł moment w którym wyjaśni się tajemnica podkreślenia własności kompletu.





Cóż to, że rękawiczki podwinięte żeby chociaż palce wystawały, a w komin weszłaby mu cała głowa z której czapka zaraz spadnie ;) 


Jak Wam się podoba taki komplet? 

Ja mam coś wrażenie, że będę musiała zrobić drugi odrobinę mniejszy ;) 
Pozdrawiam serdecznie, Aiden

12 komentarzy :

  1. Oj będzie ciepluteńko w jesienną słotę. Ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny...nie przypuszczałam, że takie "cegiełki" na szydełku wyjdą....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się zabierałam za ten komplet to nie byłam przekonana jak się ułoży nitka, ale wygląda całkiem fajnie ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że zima dopisze w tym roku ;)

      Usuń
  4. świetny!!! sama w planach mam komin sobie do wykonania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To do dzieła! Komin to przecież nic trudnego ;)

      Usuń
  5. Komplet piękny a Model do pozazdroszczenia! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolory bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat na szaroburą jesień i zimę ;)

      Usuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!